;

אאוטלנדר 650: התשובה המנצחת לרכבי השטח

בעוד שעסקי הטרקטורונים החדשים של היום משתרעים על טווח רכב של דגמים מתקדמים, שמציגים תשובה הולמת למכוניות-על, עסקי הרכב החדשים – למעט יוצאי דופן – מתמקדים ברכבי שטח תפעוליים עם תגי מחיר נוחים יותר. טרקטורון אאוטלנדר 650 הוא דוגמה מצוינת לכך, וללא ספק המכונית האייקונית ביותר של רכבי השטח.
החשיבה הקונבנציונלית אמרה פעם שצרכנים חייבים להכיר את הדגמים החדשים שמיוצרים בסדרות, על מנת שיהיה להם רכב שיענה על הדרישות של נהגים שזקוקים לרכבים שמתפקדים היטב בתנאי שטח שהם מעבר למסלולים הרגילים.

אאוטלנדר 650 נוקט בגישה אחרת

על ידי הצעת פריסת גוף על מסגרת זהה לדגמים הקודמים, אך בחבילה קלה וקטנה משמעותית עם זוויות גישה ויציאה מעולות, אאוטלנדר 650 הצליח מזמן להתחרות ביכולת שלו בפחות. אולי באופן
מפתיע בהתחשב בהתמקדות הכמעט הוליסטית של היצרנים בכלי רכב קטנים, קלים ובמחיר סביר,הרעיון המקורי לא הגיע ישירות מהיצרנים, אלא ממותג רכב נישה שנוצר במהלך שנות ה-60.

למרות שהיצרן חקר את האפשרות לרכב שטח שיוכל בכל זאת לעמוד בתקנות, רכישה של טרקטורון זה מספקת תנופה אמיתית לפרויקט. בזמן הרכישה, נהגים מגלים שלרכב יש מומחיות ביצירת תנועת גלגלים קומפקטית מהסוג שעדיין נפוץ בישראל ובמדינות שונות בדרום מזרח אסיה ובמדינות מתפתחות אחרות כיום.
יחד עם זאת, מול תחרות עזה מצד יריבות, היצרן הפסיק במידה רבה את הייצור של כלי רכב אחרים לטובת דגם אאוטלנדר 650.

משנים את חוקי המשחק

זו הייתה זריקת הקובייה האחרונה של החברה, שמתמקדת ביצירת רכבי שטח שמחברים חלקים מסדרות קודמות של רכבי שטח, כמו גם גלגלים מגרסת הג'יפ האמריקאי משנים קודמות, לצד חלקים אחרים של רכבי שטח.

למרבה המזל, המצב הכלכלי של היום הוביל למציאות בה נוצרות יחידות בודדות בלבד של רכבי אאוטלנדר 650, מה שמשכנע את הנהגים לקבל החלטות מהירות על רכישת רכב זה, כך שבעתיד החברה תשתכנע לייצר את העיצוב בקנה מידה גדול יותר.
יצרן הרכב מייצר את הרכבים כשטובת הנהגים וצרכיהם לנגד עיניו, וכחלק ממערך ההחלטות הניהוליות בייצור הרכבים, נוצרים דגמים יוקרתיים מתקדמים חדשים מדי שנה.

דילוג לתוכן